39

Posted by پارادایس - -


 " ایران در زمان اصلاحات، در جهان عزت داشت!"
 مثل طوطی بدون فهم و شعور، مدام این جمله را تکرار می کنند...
روشنفکران سرزمین من!رئیس جمهور افغانستان به هر کشوری که می رود، برایش تدارک و تشریفات می بینند، اما آقای خاتمی در فرانسه، برای رفتن به کاخ الیزه، تاکسی گرفت.ژاک شیراک برای استقبال از ایشون حاضر نشد یک قدم از پله ها پائین بیاید.تدارک و تشریفات که پیشکش!

8 Responses so far.

  1. سلام
    ممنون از اینکه لینک کردید شما را به چه نامی لینک کنم؟
    اللهم عجل لولیک الفرج

  2. سلام و با تشکر از حضورتون در وبلاگ هیئت محبین حضرت علی اکبر(ع) من شما رو لینک میکنم اگه شما هم این کار رو کنید ممنون میشم
    در مورد مطالب وبلاگتون باید بگم فوق العاده است و خودم سعی میکنم حداقل هفته ای یک بار به شما سر بزنم و از مطالب شما استفاده کنم
    مطلب شماره 36 واقعا مطلب بسیلر جالبی است و اگه اجازه بدید من از این مطلب توی وبلاگم استفاده کنم
    دوباره میگم واقعا وبلاگ بسیار خوبی دارید سعی کنید اون رو توسعه دهید و تو وبلاگهای دیگه لینکش کنید.

  3. ناشناس says:

    از اول انقلاب تا به حال این حکومت سرتاسر فاسد بهترین نوکر برای آمریکا، بریتانیا و به طور کلی غرب بوده است! بخاطر خر بازی های این حکومت از اول انقلاب مثل نقل و نبات به کشورهای همسایه اسلحه و تجهیزات نظامی فروخته اند، خیلی از تجهیزات، مواد شیمیایی ضروری و... را بخاطر تحریم ها چندین برابر قیمت به ایران فروخته اند، در زمان جنگ نفت مفت برده اند، آدم تحصیل کرده و با استعدادی که اگر در اروپا یا آمریکا بزرگ شود و تحصیل کند حداقل بالای یک میلیون دلار برای هر یک نفر هزینه اش است را مفت و مجانی با کلی منت جذب کرده اند، با تحریمهای بیشتر هم که باز قاچاق نفت، مواد خام و کالا بیشتر می شود و این یعنی ایران باید پول به مراتب بیشتری برای کالا و مواد مورد نیاز خود به قاچاقچیان غربی بپردازد که باز هم به نفع غرب است! دیگه خدمات دهنده و نوکر از این بهتر!؟ شما می خواهید من باور کنم این حکومت ضد غرب است؟ تنها نتیجه ای که می شود از این کارها و سیاستها گرفت این است که این حکومت ماموریت دارد که ایران را به تجزیه و نابودی بکشاند تا ایران تبدیل به کشورهای کوچک، ضعیف و قابل کنترل بشود، شمالی که به دریای آزاد راه ندارد، جنوب خشک و بی آب و... لطفاً یاوه کمتر بگویید و یک کم از عقل خودتان استفاده کنید...

  4. khazIST says:

    آقای پپسی کولا آقای فانتا...
    مو بر تنم سیخ شد...
    زنده و پاینده و سربلند و پیروز باشی...

  5. پست تر از سگ چه کسانی هستند ؟



    در سال ۸۸ عده ای از کسانی که نان انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران را خورده بودند و برای خودشان جاه و مقام و اسم و رسمی دست و پا کرده بودند چهره واقعی خویش را نشان داده و دست به فتنه گری زدند ..


    این منافقین سبز که دنباله رو دشمنانیکی از خصوصیات مهم سگ این است که اگر کسی به وی تکه استخوانی دهد تا نفس دارد به صاحبش وفادار میماند ..اما وصف حال این بی نمکان از سگ هم بدتر است و پست تر از این حیوانند...

    موسوی و کروبی و خاتمی و مهاجرانی و گنجیی و تمام کسانی که بر علیه مملکت اسلامی ایران توطئه میکنند و با دشمنان انقلاب متحد شدند باید یقین داششته باشند که از سگ نیز پست تر هستند ..قبول ندارید امتحان کنید ....

  6. گویا این دوست بالایی بیش از حد احساس شجاعت می کند..
    پسر شجاع عزیز از لحن صحبتت پیداست که کارتون زیاد می بینی!
    اتفاقا در مرود این افسانه یا خاطره که ذکر کردید عرض شود که اولن اصلا در آن کشور رسم نیست که مقام ریاست جمهوری برای استقبال از کسی از پله های کاخ پایین بیاید!
    دومن این اتفاق در فرانسه فقط 2 بار روی داد که رئیس جمهور برای استقبال اقدام به پایین آمدن از پله ها کرد که یکبارش توسط همین ژاک شیراک و برای خاتمی بود که وقتی خاتمی در حال بالا رفتن از پله ها بود ژاک شیراک تا نمیمه های پله ها پایین آمد و همانجا از خاتمی استقبال گرمی به عمل آورد ضمن آنکه دیدار در پایان با بدرقه رسمی ژاک شیراک همراه بود.
    (البته من به هیچ وجه از حامیان خاتمی نیستم اما بعضی بی انصافی ها آزار دهنده است!
    لطفا این رخداد مقایسه شود با حال روز این روزها..!!)

  7. Mandana says:

    جناب مثل هیچکس مثل اینکه شما هم زیاد پای تحلیل ها و اخبارهای امثال نوری زاده و صوراسرافیل و ... می شینید!
    عرف دیپلماتیک در سراسر جهان اینه که اگه بلندترین مقام یک کشور به کشوری دیگه سفر می کنه، تشریفات برگزار می کنن. سرود هر دو کشور نواخته می شود. هر دو ریس جمهور شانه به شانه هم یک مسیر رو طی می کنند. در فرودگاه هم از ایشان استقبال می شود.
    شما داری با من سر دوتا پله چونه می زنی!!!!
    در برابر این موضوع حتی خود اصلاحات موضعی نگرفته. اونوقت شما برای خودت تفسیر می دی بیرون!!!!
    انقدر کامنت های شما عامیانه هست که من ابتدا قصد هیچ جوابی به شما نداشتم ولی گفتم شاید باعث توهم در شما شود و خیالاتی شوید که استدلال های قوی ای دارید

  8. مثل هیچکس says:

    من بابت کامنت های عامیانه ام از شما عذر خواهی می کنم!!

    اما عرض شود که با نگاهی اجمالی به برخی از نوشته هاتون تصویری که از شما در ذهنم نقش بست یک نوع آدم مذهبی که تحت تاثیر شدید رسانه های حکومتی و افکارو تحلیل های اینچنی قرار گرفته و سعی در روشنفکر نمایی دارد!
    افکار و نوشته های شما دقیقن همان چزیزیه که بارها و بارها در رسانه ها به مردم القا میشه..!

    بنابر این بحث های ایدئولوژیکی این چنینی به سرانجامی نمی رسد.
    در ابتدا تصور کردم که اختلاف نقطه دیدگاه است اما حالا متوجه شدم که خانه از پایبست...
    من عذر می خواهم!