29

Posted by پارادایس - -



غربي‏ها در حالی كه ما را قتل عام و غارت مي‏كردند از مدارا و ترقی و مدرنیته سخن مي‏گفتند و مدرن شدن را غربی شدن و سكولاریزه شدن، معنا مي‏كردند كه به مفهوم ترك دین و اخلاق و زیر پا نهادن استقلال ملی، غرور انسانی و منابع اقتصادی كشور بود و هرگونه مقاومت مردمی در برابر اشغالگری و كودتاهای امریكایی و انگلیسی و صهیونیستی را نوعی توحّش و مقاومت در برابر مدرنتیه مي‏خواندند. 

3 Responses so far.

  1. سلام
    سرکار خانم

    شما لینک شدید

    "ارتباطات ارزشی"

  2. سلام خواهر گرامی ممنونم از لطف شما
    موفق باشید

  3. بسم سلام
    راستش متن رو نخوندم فقط اون گوشه سمت راست وبلاگ"من یک زن هستم" رو خوندم
    فقط بگم عالی بود عالی .
    امیدوارم همیشه از بروز بودنت من رو باخبر کنی .
    فکر می کنم یکی از وبلاگهایی باشی که همیشه سر بزنم
    الان یه خورده عجله دارم اما لطفا دوباره ادرس وبلاگتون رو بنویسید برام تا لینکتون کنم
    یادتون نره.