42

Posted by پارادایس - -


امروز
یادبود حقوق بشر آمریکایی است

60 سال می گذرد
و هنوز
هیچ کس به اندازه گربه ها
نگران آزادی پرنده های در قفس نیست...









پ.ن:
   سالروز حمله اتمی آمریکا به هیروشیما

3 Responses so far.

  1. البته گفتم نمیشه بر اساس ظاهر ماجرا رای صادر کرد..
    حقیقت ای بود که امریکا با اون انفجار به جنگ جهانی پایان داد،
    شاید بشه گفت شبیه مصداق ضرب المثل: مرگ یک بار و شیون هم یک بار.
    معلوم نبود اگر اون اتفاق نمی افتاد آن جنگ تا کی ادامه پیدا می کرد و به جای آن بیست هزار نفر چند صد هزار نفر دیگر بی خانمان و کشته می شدند.

  2. Mandana says:

    این توجیه و تحلیل شما جناب هیچ کس، و آوردن همچین مصداقی برای اون!!! انقدر مضحک هست که خود آمریکایی ها هم تا حالا حتی بهش فکر نکردند و بر زبان نیاوردند.

    اگر به این توجیه شما باشد در ویتنام و افغانستان و عراق به جای این خرج های کلان، یک بمب اتم می زدند و خیال همه را راحت می کردند. یا در سال های جنگ سرد، روسیه تن به شکست نمی داد و یکی از قطب های بزرگ جهان، منحل و نابود نمی شد.
    فکر کنم امثال کسانی که مانند شما فکر می کنند، نادر هستند و خوشبختانه تا حد ممکن در راس قدرت نیستند 

  3. مثل هیچکس says:

    البته این مسئله که من در راس قدرت باشم یا نه هیچ فرقی در اصل مطلب نمیکنه چون من با کشتن حتی یک انسان هم مخالفم و هیچگاه حتی برای نجات خودم هم حاظر به انجام این کار نیستم،
    پس اینطور که از لحن شما بر میاد من جانی(یا شبهه جانی) نیستم!

    هر چیزی جایی دارد و این مسئله رو نمی شه به کل دنیا تعمیم داد!
    اگر اینطور باشه باید یاد آوری کنم که جنگ ویتنام رو هم جا انداختید!

    جنگ سرد چه ربطی به بمب اتم داره؟!
    اتفاقن خود امریکایی ها هم چنین نظری دارند، البته اگه الان نمیاین بگین تو هم امریکایی هستی و این حرفها..
    بحث سر اینه که بجای فرافکنی بیاید جواب منطقی بدید نه تمسخر!